Notícies del lloc
Convocatòria de beques de col·laboració 2013/2014
El Ministeri d'Educació, Cultura i Esports ha publicat en el BOE del dia 13 de juliol la convocatòria de beques col·laboració 2013/2014 per a desenvolupar tasques de suport a la recerca en departaments universitaris.
El Prof. Eduardo Alonso pronuncia la 'Third Kézdi Lecture' en la Universitat Tècnica de Budapest
Un article de F. Casini i V. Serri ha estat escollit com a 'Editor's choice's paper for permanent open access' pel Canadian Geotechnical Journal
Premi W(H)YDOC 2012 atorgat a la Doctorand de la UPC Anna Ramon Tarragona
Antonio Gens i Beatriz Valleján reben la George Stephenson Medal 2012
Jean Vaunat nou responsable del Màster en Enginyeria del Terreny i Enginyeria Sísmica
Sebastià Olivella, nou director de l'Escola de Camins de la UPC
Núria Pinyol rep el Premi Extraordinari de Doctorat
El Prof. Eduardo Alonso pronuncia la Primera Heim Lecture a Banff (Canadà)
La Conferència és una iniciativa del "Joint Technical Committee 1", que és un comitè científic creat per les tres societats principals en el camp de la Geotècnia: ISSMGE (International Society of Soil Mechanics and Geotechnical Engineering), ISRM (International Society of Rock Mechanics) i IAEG (International Association of Engineering Geology).
El Prof. Eduardo Alonso pronuncia la 10ª Croce Lecture
Associazione Geotecnica Italiana (AGI)
darrera modificació: Octubre 2009