Premi W(H)YDOC 2012 atorgat a la Doctorand de la UPC Anna Ramon Tarragona

Els passats dies 21, 22 i 23 de novembre de 2012 es va celebrar el “4th International Workshop of Young Doctors in Geomechanics” (W(H)YDOC 2012) a París a l’École des Ponts Paris Tech (ENPC).
L’objectiu del workshop W(H)YDOC 2012 va ser reunir joves Doctors en Geotècnia i estudiants de doctorat d’últim any per presentar les recerques desenvolupades durant les seves tesis doctorals. El participants procedien d’universitats de Bèlgica, Brasil, República Xeca, França, Alemanya, Itàlia, Països Nòrdics, Polònia, Espanya, Suïssa, Suècia, Regne Unit i Estats Units. També van participar a les jornades reconeguts professors en Geotècnia. Les jornades pretenien afavorir intercanvis constructius sobre idees i resultats recents de recerca.
Per part del Departament d’Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica (DETCG) de la UPC, l’estudiant de doctorat Anna Ramon Tarragona va presentar el seu treball “Crystal growth under bridge foundations”. Aquest treball ha estat desenvolupat durant la seva tesi doctoral al DETCG, de la UPC i ha estat dirigit pel Professor Eduardo Alonso.
A la finalització del workshop es va donar el premi W(H)YDOC Prize a la millor presentació realitzada per un participant durant la present edició 2012. El premi va ser atorgat al treball presentat per l’estudiant de Doctorat Anna Ramon Tarragona del DETCG de la UPC.

last modified : December 2012
RSS RSS  Accessibility  Disclaimer   Department of Geotechnical Engineering and Geo-Sciences.