Atorgan la Geotechnical Research Medal a E. Alonso, N. Pinyol i A. Gens

El passat dia 17 d'Octubre de 2014 l'Institut Britànic d'Enginyers Civils (Institution of Civil Engineers - ICEblank_page) va atorgar la "Geotechnical Research Medal" a E.E. Alonso, N.M. Pinyol i A. Gens pel seu article publicat al 2013 a la revista Géotechnique amb el títol:

"Compacted Soil behaviour: initial state, structure and constitutive modellingblank_page"

La medalla s'atorga anualment als autors de la millor contribució en el camp de la recerca en Enginyeria Geotècnica publicada per l'ICE.

MÉS INFORMACIÓblank_page

darrera modificació: Octubre 2014