Nou Programa d’Inclusió i Discapacitat

La UPC ha renovat el seu antic programa d’Atenció a les Discapacitats, que ara pasa a dir-se Programa d’Inclusió i Discapacitat. Amb aquest programa es donarà suport i facilitarà la inclusió de les persones de la comunitat universitària amb discapacitat o altres afectacions, per tal de garantir la igualtat d’oportunitats.
Entre altres actuacions el programa contempla:

• Assessorament i informació a l’estudiantat: beques i ajuts a l’estudi, préstec de productes de suport, pràctiques en empresa, etc.
  • Assessorament i suport al PDI que es troba davant de situacions d’estudiant amb discapacitat o altres afectacions.
  • Coordinació entre centres per atendre a problemes comuns.

Podeu trobar més informació a la nova pàgina webblank_page.
Si esteu interessats en rebre informació del programa de forma regular, cada trimestre aproximadament, inscriviu-vos al butlletí d’Inclusió i Discapacitat.

darrera modificació: Juliol 2014