Els doctorats del nostre departament obtenen la Menció cap a l'Excel.lència de l'ANECA

Els doctorats en Enginyeria del Terreny i en Enginyeria Sísmica i Dinàmica Estructural han obtingut la Menció cap a l’Excel·lència que atorga l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i l'Acreditació (ANECA).

La Menció cap a l’Excel·lència dels programes de doctorat de les universitats espanyoles és un reconeixement del Ministeri d’Educació i Ciència del govern d'Espanya a la solvència científica, tècnica i formadora, que aporta un valor afegit i que constitueix un referent internacional pel seu rendiment i resultats. Aquesta menció succeeix a la Menció de Qualitat que ja disposaven els dos doctorats des de 2004 i 2005 respectivament.

darrera modificació: Maig 2011