Els Catedràtics Eduardo Alonso i Antoni Lloret reben la "Geotechnical Research Medal"

Juan Jorge Muñoz, Eduardo Alonso i Antoni Lloret

Els Catedràtics d'Universitat Eduardo Alonso i Antoni Lloret, juntament amb l'antic estudiant i doctor Juan Jorge Muñoz, del Departament d'Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica han estat guardonats amb la "Geotechnical Research Medal" que concedeix la "Institution of Civil Engineers of London".
Aquest premi va ser establert com a última voluntat d'A.W. Bishop i s'atorga anualment als autors del millor treball publicat per la ICE l'any anterior.

darrera modificació: Octubre 2010