El Prof. Eduardo Alonso pronuncia la XXX Manuel Rocha Lecture

(11/11/2013)

El Professor Eduardo Alonso ha pronunciat la XXX Manuel Rocha Lecture el passat 11 de novembre del 2013, a Lisboa, amb el títol:

"Fracture Mechanics and Rockfill Dams"

La Societat Geotècnica Portuguesa i la Associació Geotècnica d'Alumnes de la Nova Universitat de Lisboa organitza cada any i des de 1984 la Manuel Rocha Memorial Lecture. Aquesta sèrie de conferències commemoren la distingida carrera professional de Manuel Rocha, en primer lloc per la seva contribució com a docent i enginyer i en segon lloc pel seu impacte en la creació del Laboratori Nacional d'Enginyeria Civil. Manuel Rocha fou un dels fundadors de la Societat Internacional de Mecànica de Roques (ISMR), el seu segon president (1966-1970) i el principal organitzador del primer congrés de l'ISRM (Lisboa, 1966).
La Manuel Rocha Lecture la dicten anualment, en general a la Fundació Calouste Gulbenkian (Lisboa), acadèmics o investigadors que es consideren líders al seu camp. El text de la conferència es publica posteriorment a les següents revistes portugueses de geotècnia: "Revista Geotecnia" i "Soils & Rocks".

darrera modificació: Desembre 2013