El Prof. Eduardo Alonso pronuncia la 10ª Croce Lecture

Associazione Geotecnica Italiana (AGI)
El Prof. Eduardo Alonso pronuncia la 10ª Croce Lecture

El Prof. Alonso rep la Placa Commemorativa de la 10ª Croce Lecture de mans dels Prof. Stefano Aversa, president de l'AGI

El Consell de la Societat Geotècnica Italiana (AGIblank_page) va decidir obrir la 10ª edició de la Croce Lecture, que normalment imparteixen professors de la Comunitat Geotècnica Italiana, a professors estrangers per a poder així beneficiar-se de la seva experiència i coneixement i augmentar el seu renom internacional. El primer professor estranger escollit ha estat el Prof. Eduardo ALONSO.
L'any 2000, l'AGI va decidir d'organitzar anualment una conferència en memòria del difunt Prof. Arrigo Croce, primer professor de Mecànica de Sòls a Itàlia, ex-president de la Societat Geotècnica Italiana i ex - Vicepresident per Europa de la Societat Internacional de Mecànica del Sòl i Enginyeria Geotècnica.
El Consell s'encarrega d'escollir a la persona que pronunciarà la Croce Lecture segons les indicacions del president de la Societat Geotècnica Italiana. La conferència té com a objectiu salvar la distància que existeix entre la teoria i la pràctica de la Geotècnia, tot seguint la filosofia bàsica del Prof. Croce. La versió escrita de la conferència es publica en un dels quatre exemplars de l'Italian Geotechnical Journal de l'any següent.

El Professor Alonso va pronunciar la Desena Conferència Croce a Roma, el darrer dia 15 de Desembre de 2011, a la seu del Consell Nacional de Recerca d'Itàlia (CNRblank_page), amb el títol:

Crystal growth in Geotechnics

darrera modificació: Gener 2012