Document Actions

El catedràtic d'universitat Emilio Custodio anomenat visitant il.lustre de Cusco

(1 d'octubre de 2010)

Amb motiu de la presència a la capital històrica del Perú (Cusco) del Prof. Emilio Custodio, catedràtic d'universitat del Departament d'Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica, la Municipalitat Provincial de Cusco li va atorgar la distinció de visitant il.lustre.
Aquesta distinció es concedeix al personatge de categoria mundial, nacional o estrangera que es distingeix per la seva trajectòria al servei de la humanitat i que visita la ciutat de Cusco en missió oficial.
El Prof. Custodio va ser convidat a Cusco com a Conferenciant Magistral del XV Congrés Peruà de Geologia, que mostra els darrers avenços en els àmbits geocientífics i d'enginyeria. La visita del Prof. Custodio va ser reconeguda com a una ocasió propícia per a consolidar el desenvolupament de la germanor entre els pobles espanyol i peruà, mitjançant l'intercanvi de la cooperació econòmica i la integració empresarial d'ambdós països i en particular de l'estudi i difusió de les ciències de la terra.

last modified : October 2010
RSS RSS  Accessibility  Disclaimer   Department of Geotechnical Engineering and Geo-Sciences.