Convocatòria de beques de col·laboració 2013/2014

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esports ha publicat en el BOE del dia 13 de juliol la convocatòria de beques col·laboració 2013/2014 per a desenvolupar tasques de suport a la recerca en departaments universitaris.

Enguany han rebaixat el nombre de beques assignades a la UPC (de 68 al curs 2012/2013 a 51 per a aquest curs) així com l'import de la beca (de 2.700€ a 2.000€). També han endurit els requisits acadèmics pujant les notes mitjanes per a obtenir una de les beques i han mantingut el requisit de matricular tot els crèdits que resten per a finalitzar els estudis.
A la web del Servei de Gestió Acadèmicablank_page trobareu tota la informació de la convocatòria:

• Enllaç al BOE
  • Enllaç a la web del MECD
  • Requisits acadèmics segons el tipus d'estudi
  • Circuit de procediment
  • Distribució provisional del Consell Social (pendent de ratificació pel Ple del dia 30 de juliol)
  • Enllaç a la sol·licitud

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 30 de setembre.
Per a qualsevol dubte o aclariment podeu contactar amb el Servei de Gestió Acadèmica.

darrera modificació: Juliol 2013