Antonio Gens i Beatriz Valleján reben la George Stephenson Medal 2012

Antonio Gens, catedràtic del Departament, i Beatriz Valleján, estudiant de Doctorat d'Enginyeria del Terreny, han rebut la George Stephenson Gold Medal de la Institution of Civil Engineersblank_page (ICE) britànica. La Medalla George Stephenson va ser instituïda l’any 1881 i s’atorga anualment per una contribució destacada en l'àmbit de l'Enginyeria Civil. Aquest any 2012 ha estat concedida per l’article:

“Hydromechanical behaviour of a heterogeneous compacted soil: experimental observations and modelling”

escrit per A. Gens. B. Valleján, M. Sánchez, C. Imbert, M.V. Villar i M. Van Geet i publicat a la revista Geotechniqueblank_page.
La medalla va ser lliurada pel President del ICE, Richard Coackley, en una cerimònia celebrada a Londres el passat 12 de Octubre. La citació diu: “The paper is an outstanding study of using bentonite powder and pellets as sealing material in nuclear waste disposal facilities, giving an improved understanding of the problems related to the coupled hydro-mechanical behaviour of nuclear waste repositories.”

darrera modificació: Novembre 2012