Antonio Gens rep la Medalla d’Honor del Colegio de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos

Antonio Gens, catedràtic del Departament d'Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica, ha rebut la Medalla d’Honor del Colegio de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertosblank_page. La Medalla d'Honor és la més alta distinció que atorga el Col.legi per actuacions professionals destacades en l'àmbit nacional o internacional. El guardó va ser lliurat a la seu de la institució en un acte presidit per la ministra de Foment.

darrera modificació: Juny 2014